04133869692 پشتیبانی سریع
تعمیرات لوازم خانگی

چگونه از چرخه نظافت خودکار اجاق گاز استفاده کنیم؟

299 بازدید

نظافت خودکار اجاق گاز – بیشتر اجاق گازهایی که امروزه تولید می شوند، ویژگی نظافت خودکار را دارند. چون افراد اغلب دفترچه راهنمای اجاق خود را مطالعه نکرده یا هرگز چنین دفترچه ای دریافت نکرده اند، ما دستورات ساده ای را در این خصوص ارائه می کنیم. پیشنهادات و نکات زیادی را برای کسب بهترین نتیجه ارائه می کنیم.

این دستورالعمل ها مراحل پایه ای هستند که برای بیشتر اجاق گازها به کار می رود. اجاق شما ممکن است دستورالعمل های خاصی داشته باشد که در اینجا به آن اشاره نمی شود. برای کسب این دستورالعمل ها می توانید به صورت آنلاین جستجو نمایید.

نظافت خودکار اجاق گاز چگونه کار می کند؟

دما عنصر کلیدی در چرخه نظافت خودکار در اجاق گاز است. اجاق گاز تا حدود ۸۰۰ یا ۹۰۰ درجه (فارنهایت) گرم می شود و چربی و چرک روی سطح اجاق را می سوزاند. اجاق عایق بندی زیادی دارد که به طور خطرناکی حرارت زیاد را داخل اجاق حفظ می کند. در انتهای این چرخه، تمام موادی که باقی می ماند توده ای از خاکستر است که می توان آن را با اسفنج مرطوب تمیز نمود.

زمانی که این چرخه را شروع می کنید، بیشتر اجاق ها قفل خودکاری دارند که از باز شدن در اجاق جلوگیری می کند. در معمولاً به مدت یک ساعت و در سرتاسر فرآیند نظافت قفل باقی می ماند تا زمانی که اجاق تا سطح ایمن سرد شود. اجاق ممکن است هنوز داغ باشد اما به دماهای معمول پخت و پز باز خواهد گشت.

چگونه از ویژگی نظافت خودکار اجاق گاز استفاده کنیم؟

در ابتدا، همه چیز داخل اجاق از قبیل قفسه ها را خارج کنید. اگر باقیمانده غذا وجود دارد، برای کاهش دود، بوی بد و خطر آتش سوزی آن را خارج کنید. برای کسب بهترین نتایج، جرم های بد را بسابید. این کار دو و بوی نامطبوع را کاهش می دهد و به از بین بردن لکه ها کمک کرده و به خاکستر شدن کامل آنها کمک می کند.

اگر هر گونه لکه شکری در اجاق وجود دارد، باید با دست تمیز شوند. سوزاندن لکه های شکر می تواند به لعاب و سطوح دیگر اجاق گاز صدمه وارد کند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 04133869692