04133869692 پشتیبانی سریع
تعمیرات لوازم خانگی

یخچال فریزر سامسونگ مدل RT870 W

499 بازدید
یخچال فریزر سامسونگ مدل RT870 W

یخچال فریزر سامسونگ مدل RT870 W یکی دیگر از یخچال های برند معروف سامسونگ است که با داشتن تکنولوژی خنک کنندگی دوگانه می تواند رطوبت در یخچال را تا ۷۰ درصد نگه دارد. در نتیجه مواد نگه داری شده در یخچال تا مدت ها طراوت و تازگی خود را حفظ می کنند.

ویژگی های یخچال فریزر سامسونگ RT870 W

یکی از مشکلات خرید یخچال و فریزر کم بودن فضای نگه داری مواد غذایی است. در این یخچال از فناوری Space Max استفاده شده تا بتوان از حداقل فضا بیشترین استفاده را برد. در واقع با خرید این یخچال جا برای تمامی مواد خوراکی شما خواهد بود.

سرمایش و انجماد پر قدرت از دیگر قابلیت های این یخچال فریزر است که به شما کمک می کند مواد خوراکی را در زمان بسیار کوتاهی منجمد کنید. داشتن یخ ساز و آب سرد کن نیز نیاز شما به آب خنک را در هر زمان از شبانه روز برطرف می کند.

موتور اینورتر دیجیتال به کار رفته در این دستگاه برقی سرعت مورد نیاز را در مقداری مناسب ۷ تنظیم کرده تا مصرف انرژی و تولید سر و صدا کم و طول عمر دستگاه زیاد شود. شما می توانید از سینی اغذیه یخچال برای قرار دادن مواد خوراکی دم دست که در طول روز بارها از آن میل می کنید نیز به راحتی استفاده کنید.

در صورتی که نسبت به بو و تمیزی یخچال و فریزر حساس هستید، این یخچال با داشتن فیلترهای کربن بوهای نامطبوع غذاها را جذب و میکروب های موجود در هوا را از بین می برد.

یخچال فریزر سامسونگ مدل RT870 W دارای گردش هوای چندگانه برای جریان هوای سرد یکنواخت است تا از یخ زدن مواد خوراکی در بخش های خاصی از یخچال جلوگیری شود. این یخچال همانند دیگر یخچال های پیشرفته از نوع بدون برفک می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 04133869692