04133869692 پشتیبانی سریع
تعمیرات لوازم خانگی

یخچال پارس مدل چهار ستاره

487 بازدید
یخچال پارس مدل چهار ستاره

یخچال پارس مدل چهار ستاره دارای یک طراحی داخلی حساب شده و انعطاف پذیر است. طبقات آن قابل تنظیم بوده و از این رو به راحتی می توانید مواد غذایی مختلف را در آن جای دهید. یک جا یخی کوچک اما با فضای مناسب در قسمت بالای یخچال تعبیه شده و به شما امکان فریز کردن و نیز ساخت یخ را می دهد.

ویژگی های یخچال پارس مدل چهار ستاره

–    یخچال چهار ستاره به هنگام کار بسیار کم صداست. بنابراین به هنگام سکوت شب یا خواب ظهر آرامش شما را به هم نمی زند.

–    اگر می خواهید یخچالتان محیطی عاری از قارچ و باکتری داشته باشد باید یک یخچال چهار ستاره داشته باشید. زیرا یک فیلتر عملیات پاکسازی یخچال را به نحو احسن انجام می دهد.

–    فیلتر تصفیه کننده در عین خاصیت آنتی باکتریال خوشبو کننده نیز می باشد. از این رو در یخچال چهار ستاره پارس هیچ بوی نامطبوعی به مشام نمی رسد.

یخچال پارس مدل چهار ستاره

یخچال پارس مدل چهار ستاره

–    کلاس مصرف انرژی در یخچال پارس مدل چهار ستاره A است. بنابراین شما با یک یخچال کم مصرف و دوستدار محیط زیست روبرو هستید.

–    – طبقه داخلی و ۶ طبقه روی درب همگی از جنس شیشه نشکن بوده و می توانند وزن بالایی را تحمل کنند.

–    تکنولوژی هایی همچون سرمایش یکنواخت، انجماد و سرمایش سریع، عیب یابی هوشمند، هشدار افزایش دما و نیز هشدار باز بودن درب در ساخت این محصول به کار رفته است.

–    بر اساس میل و خواسته خود می توانید پایه های یخچال را تنظیم کنید. به علاوه نگران خراش های بدنه نباشید زیرا این یخچال ضد خش است. در کنار این ویژگی ها لاستیک دور درب نیز آنتی باکتریال است.

در متن فوق سعی بر آن بود یخچال پارس مدل چهار ستاره به صورت کامل آنالیز شود تا شما خریداران عزیز دید کاملی نسبت به این محصول ایرانی داشته باشید.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 04133869692